Handelsbetingelser for Asia Food Store

 

Disse handelsbetingelser er gældende for alle handel på asiafoodstore.dk.

Heaven Asia Food ApS

Slangerupgade 1 A st

3400 Hillerød

CVR: 41975962

info@asiafoodstore.dk

 

(herefter benævnt ”Asia Food Store”, “asiafoodstore.dk”, “vi”, “os”, “vores”)

Generelle forbehold

Vi reserverer skrivefejl, udsolgte varer, afgiftsændringer og prisstigninger fra leverandører. Vi forbeholder os ret til at sælge varer, men giver dig selvfølgelig besked, hvis en vare er udsolgt straks efter modtagelse af ordren. Der kan efterfølgende opstå situationer, hvor vi må kassere varer på lageret, hvis varernes kvalitet ikke lever op til vores krav. I denne situation vil vi ikke kunne levere alle de ønskede varer.

BETALINGSBETINGELSER

Betaling
Alle priser på Asia Food Store oplyses i danske kroner (DKK) inklusiv 25% moms og afgifter. Hvilke betalingskort og øvrige betalingsmuligheder, vi accepterer, vil til enhver tid fremgå af hjemmesiden. Din betaling hæves, når din bestilling er afsendt.

Sikkerhed

Asia Food Store benytter en kortbetalingsløsning leveret af Stripe Payments Europe, Ltd.. Alle data vedrørende din betaling krypteres og sendes til Stripe Payments Europe, Ltd.. Det betyder, at det kun er Stripe Payments Europe, Ltd., der kan læse dine betalingsdata.

Kvittering

Når din betaling er godkendt hos Asia Food Store, vil du få en ordrebekræftelse på email. Hvis en faktura ønskes, bedes du henvende dig til kundeservice og oplyse ordrenummer.

PRISER

Priserne opgivet på hjemmesiden er dagspriser og opdateres løbende. Asia Food Store tager forbehold for skrive- og prisfejl.

Alle prisangivelser er inklusiv moms og øvrige afgifter. Hver gang du tilføjer en vare til din indkøbskurv, bliver totalbeløbet opdateret. Du betaler den pris for varerne, som er gældende, når du gennemfører bestillingen, uanset om prisen efterfølgende og inden afhentning måtte ændre sig i op- eller nedadgående retning. En eventuel difference udbetales/tilbagebetales således ikke.

LEVERINGSBETINGELSER

Fragtpriser

Ordrer under 250 kr., et tillægsgebyr på 59 kr.
Ordrer under 350 kr., et tillægsgebyr på 49 kr.
Ordrer under 550 kr., et tillægsgebyr på 39 kr.
Ordrer under 850 kr., et tillægsgebyr på 29 kr.
Ordrer under 250 kr., et tillægsgebyr på 59 kr.
Ordrer under 1000 kr. we. berettiget til gratis forsendelse

Levering

Leveringtider i hverdage: 11.00-18.00
Leveringtider i weekend:  11.00-15.00

Bestiller du inden kl. 13.00, så har du i 90% af alle tilfælde din pakke samme dag.  

Levering kun i Nordsjælland område. Vi tilbyder ikke PostNord eller GLS-tjenester. Der leveres ikke over-broer, til Færøerne, Grønland, Norge, Sverige eller udlandet. 

Vi tilbyder Click & Collect

– Alle ordre uanset mængde (0,00 DKK)
– Afhentning fra mandag – fredag i tidsrummet 11:00-15:00
– Du vil modtage en mail eller sms, så snart din ordre står klar til afhentning
– Afhentes på vores adresse: Slangerupgade 1A, 3400 Hillerød

Varelager

Asia Food Store kontrollerer i forbindelse med ordreafgivelsen, om der er tilstrækkeligt med varer på lager. Der kan efterfølgende opstå situationer, hvor vi må kassere varer på lageret, hvis varernes kvalitet ikke lever op til vores krav. I denne situation vil vi ikke kunne levere alle de ønskede varer. Skulle der mod forventning være en fejl på lageret eller problemer med kvaliteten af et produkt, vil du blive kontaktet herom og blive tilbudt et alternativ.

Alkohol

Du skal være minimum 18 år for at købe alkohol over 16,5 %, og du skal være minimum 16 år for at købe alkohol over 1,2 %.

 

Fortrydelsesret

Asia Food Store yder fortrydelsesret i henhold til forbrugeraftaleloven.

Der gælder dog ingen fortrydelsesret ved køb af levnedsmidler og varer til husholdningen, herunder fødevarer, idet fortrydelsesretten efter forbrugeraftaleloven ikke gælder for levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældes hurtigt.

Fortrydelsesfristen for andre varer i sortimentet er 14 dage regnet fra den dag, hvor du afhenter varerne.

Hvis du ønsker at udøve din fortrydelsesret, skal du have afsendt en utvetydig meddelelse herom til Asia Food Store inden udløbet af fortrydelsesfristen.

Ved anvendelse af fortrydelsesretten skal de omfattede varer uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter afgivelsen af meddelelsen om fortrydelsen til Asia Food Store sendes tilbage i væsentlig samme stand og mængde til Asia Food Store.

Du kan returnere varerne direkte til os med post eller fragt og bærer selv omkostningerne forbundet med returneringen. Vi anbefaler, at du sende produkterne som pakke med Postnord og ikke som brev. På den måde er produkterne forsikret mod bortkomst og beskadigelse. Vi afhenter IKKE pakker i pakkeshops, heller modtager vi efterkrav pakker. Du skal kunne dokumentere, at varen er tilbagesendt rettidigt og bør derfor altid gemme postkvitteringen som bevis for, at du har afleveret pakken til posten/transportøren.

Asia Food Store returnerer alle betalinger modtaget fra dig uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor Asia Food Store har modtaget din meddelelse om udnyttelse af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling vil ske med samme betalingsmiddel, som blev anvendt ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har samtykket til en anden tilbagebetalingsmetode. Du vil ikke blive pålagt nogen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.

Asia Food Store kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil Asia Food Store har modtaget varerne retur, eller du har fremlagt dokumentation for at have returneret varerne.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varernes værdi, som skyldes at varerne er blevet håndteret på anden måde, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, de fungerer på.

Reklamation

Modtager du en vare, der mod forventning ikke svarer til det ønskede, skal du hurtigst muligt og senest 3 dage fra modtagelse af din vare, gøre os opmærksom på det, via email eller telefon, så vi kan rette fejlen.
Kontaktinformationer findes under afsnittet kundeservice. Der kan være tilfælde, hvor Asia Food Store har brug for at få tilsendt den defekte vare, så vi kan videresende den til vores leverandør. I sådanne tilfælde afholdes udgifter til transport naturligvis af Asia Food Store.

På varer, der ikke er til husholdningens løbende forbrug, har du to års reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængigt af den konkrete situation. Dette gælder naturligvis kun, hvis der er tale om en berettiget reklamation, og såfremt manglen ved varen ikke er opstået som følge af slid, fejlagtig brug eller anden adfærd, der har forvoldt skade på varen. Du skal reklamere hurtigst muligt og senest to måneder efter, at du har opdaget fejlen eller manglen ved varen.

Klage

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på info@asiafoodstore.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg, www.forbrug.dk. Læs mere på www.naevneneshus.dk

Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Klage indgives her http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse info@asiafoodstore.dk

Kundeservice

Vores kundeservice kan kontaktes på email info@asiafoodstore.dk Bemærk at vi kun besvarer e-mail indenfor vores åbningstid.

Persondata

Når du bestiller hos os har vi brug for at behandle dine personoplysninger for at kunne levere dine varer og informere dig om din ordre. Du kan læse mere om behandling af personoplysninger i vores persondatapolitik.

Handelsbetingelserne er senest opdateret den 09.02.2022.